1. Wij hadden met een groep voor 5 personen voor tapas gereserveerd. Sommigen onder ons waren hier niet mee bekend en dus erg nieuwsgierig. Maar helaas kan ik niet anders dan zeggen dat we van een koude kermis thuis zijn gekomen. Het was een opeenstapeling van allerhande slechte service. Het is te veel om allemáál op te noemen, maar samengevat:

• Service: er wordt niet in de gaten gehouden of iedereen wellicht behoefte heeft aan een volgend rondje drinken. Wanneer het nieuwe rondje drinken kwam, oude glazen laten staan. Na vragen of dit misschien opgehaald zou kunnen worden (de tafel stond zo vol dat je bijna geen ruimte meer had om fatsoenlijk te eten), werd dit met veel moeite gedaan.

• Productkennis: werden niet op de juiste manier benoemd, zoals dat wij de serveerster moesten vertellen dat ze ons tzaziki serveerde (dit wist ze zelf niet). Toen werd gevraagd wat er voor kaas geserveerd werd, zou dat Parmezaanse kaas zijn, terwijl het toch echt mozarella was.

• Eten: een gedeelte van de warme tapas werd koud geserveerd. Ook hadden wij gehoopt op iets van groente erbij, deze was nergens te bekennen. Later werd ons verteld dat we er eigenlijk één groente tapas erbij hadden moeten hebben, maar nooit hebben gekregen. En bij mijn weten wordt er ook nooit (slechte) friet geserveerd als tapas zijnde.

• Klap op de vuurpijl was de rekening! Die was voor vijf personen €22,50. Bleek dat alleen drankjes waren gerekend. Gelukkig (dachten we tenminste) waren wij zo eerlijk om dit kenbaar te maken. De serveerster was volledig in de veronderstelling dat wij een bon van vakantieveilingen.nl hadden, daar hebben wij echter nooit een woord over gerept. Vervolgens kwam de ‘echte’ bon, waarvoor we het volle pond moesten betalen. Dit verbaasde ons omdat we ontevreden waren over de service, eten én we hadden eerlijk doorgegeven dat de rekening niet klopte. Tot onze grote spijt was het enige dat zij aan service konden bieden een drankje van het huis, terwijl wij zo snel mogelijk weg wilden zonder het volle pond te betalen. Na iets aandringen ging er dan nog €6,- (5%) van de gehele rekening af…

• Kortom : wij zullen iedereen dit restaurant afraden.

3,5