1. Met zijn drieën voor het eerst een hapje gegeten, en een goede keuze.

Ik nam zelf een boerenomelet met ham, spek en groenten en hij smaakte prima. Voldoende ingredienten op heerlijk brood.

Mijn ega nam een salade van gerookte eendenborst. Prima gevuld met gemarineerde sinasappel, bospaddenstoelen en port stroop. Lekker aangevuld met o.a komkommer. Ik mocht een stukje eendenborst proeven en dat smaakte naar meer. Mijn vrouw was ook zeer te spreken over het lekkere brood.

Mijn jongste zoon nam 2 kwekkeboomkroketten met brood en mosterd. Dat ziet er dan toch even beter als een broodje kroket.

Alle drie de gerechten mooi aangekleed en alle drie gingen we voldaan verder.

We werden vriendelijk en attent geholpen en prima achtergrondmuziek, beetje lounge, jazz etc.

Voor € 30,00 gegeten en gedronken (2 tomatensap met tabasco, 2 x ijsthee met citroen ). Keurig.