1. L.J. Koning

Vandaag hebben we geluncht bij De Zon en slechter kon niet. Eerst werd de cappuccino met een voetbad gebracht met de mededeling: ik doe dit werk anders nooit. Die cappuccino hebben we op laten halen omdat het niet leek op cappuccino (geen schuim bijv.). De club sandwich was de slechtste die ik ooit voorgeschoteld heb gekregen en ik heb er wel 500 gegeten: dunne plakjes smakeloos wit geroosterd brood met aioli (drie dunne streepjes) bacon (1 stukje van 2 cm) komkommer (1 plakje van 1 mm) een verdwaalde tomaat. Volledig droog dus en zonder wegspoelen met koffie niet te eten. Na de klacht heeft men de kosten van koffie geschonken. We kwamen via het terras (geen vragen over ziekteverschijnselen, geen handen desinfecteren en geen eenrichtingsroute het terras weer af.)

1. De Zon
    Van restaurant

Beste L.J. Koning,

We vinden het heel vervelend hoe u uw lunch op ons terras heeft ervaren.
    Het zijn momenteel voor iedereen ingewikkelde en lastige tijden.

We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen dat u nog een keer gebruik wilt maken van ons terras.
    Indien gewenst mag u hiervoor contact opnemen via info@hoteldezon.nl.

Met vriendelijke groet,
    Manon Zantingh