1. In deze Covid-19 tijd halen wij vaak maaltijden af bij de lokale restaurants. Het eten van restaurant Malkenschoten vinden wij matig, maar wat ons voornamelijk opviel was dat we voor de afhaalmaaltijden precies dezelfde prijzen moesten betalen die we anders tijdens een etentje in het restaurant zelf betaalden. Dit terwijl de kosten van de restaurants in deze tijd lager zijn dan normaal. Zo zijn er o.a. veel minder personeels-, wasserij- en operationele kosten. Wat kwaliteit en prijs betreft bestellen we voortaan liever bij een restaurant in de buurt. Daar kosten de afhaalgerechten beduidend minder dan wanneer je in het restaurant zelf gegeten zou hebben en de kwaliteit is daar stukken beter. Bovendien doet men er nog wat extra's bij zoals knapperig vers brood, boter, pesto en olijven met een sausje. Als Malkenschoten dat ook zou doen zouden ze een hogere omzet halen en blije, terugkomende klanten. De horeca heeft het nu weliswaar moeilijk, maar heel veel andere mensen ook!