1. Idske Lai- Broekema

Eten besteld via de site. Kon kiezen tussen bezorging 17:40 en 17:55 en wij hebben express voor 17:55 gekozen omdat wij aan het wandelen waren met onze kids.

Hadden 2 pizza’s besteld waaronder een Calzone zonder champignons. Bij de opmerkingen had ik duidelijk vermeld: Let op: ZONDER champignons.

Dit is dus voor minimaal de 4e keer fout gegaan. Ik heb een keer al die champignons eruit gehaald maar wat een gedoe was dat.
    Ook werd ik 17:39 geirriteerd opgebeld dat de bezorger al 10 minuten voor de deur stond??

Dus heb ik opgebeld om dit te melden maar de dame aan de telefoon heeft deze bestelling niet naar de keuken gestuurd dus dat was een foutje van der collega. Kreeg een nieuwe pizza en de bezorger wilde de oude pizza terug hebben. De vorige keren niet maar prima. De calzone was alleen maar open gesneden. Hij keek erin en gooide het zo in onze kliko (zelf was ik alweer binnen)

Vermeld dan geen bezorgtijd en opmerkingen veld als je er toch niet naar kijkt en dit is niet de eerste keer. Andere zaken bellen van tevoren van mevrouw uw bestelling van 18:00 kunnen wij ook eventueel om 17:30 leveren komt u dat uit??

Het eten is echt prima en ga ik echt missen. Maar ben dit gedoe echt zat!!! Erg jammer.

*Blauwgras