1. Enige echte pluspunt hier is de locatie; goed bereikbaar en een prachtig uitzicht.
    Temperatuur is een probleem; met zoveel glas wordt het bij het minste zonnetje al bloedheet en wordt de schuifdeur een stukje opengeschoven waardoor je vervolgens in de tocht zit. Veel gasten en drukte waardoor wij elkaar met moeite konden verstaan. Twee honden aan de tafel voor ons waar we overheen moesten stappen. Bah.
    Een uur gewacht eer de bestelling werd opgenomen (reactie van de bediening: maar jullie waren steeds aan het kletsen!) die vervolgens niet aan de verwachtingen voldeed. Burger was te rauw van binnen wat adequaat werd opgelost door een nieuwe te serveren. Deel van het personeel is piepjong en moet nog een boel leren. Vermoedelijke eigenaar ongepast in contact.
    Uiteindelijk een drankje van de zaak gekregen wat we gewaardeerd hebben.
    In de zomer kom ik vast nog es een borrel op het terras doen maar binnen iets eten… nope!