1. Gelijk toen ik binnenkwam voelde het al warm en gezellig aan. Het zag er leuk uit en het personeel was heel aardig. Dit restaurant in Groningen staat zeker op mijn lijstje van plekken waar ik nog wel eens heen wil!

We werden gelijk naar een tafel begeleid door een serveerster. Ze was erg klantvriendelijk en vroeg ons toen we zaten ook gelijk of we wat wilden drinken. Ook als wij een vraag hadden was het personeel erg behulpzaam. Het personeel droeg een zwarte schort over de kleding. Zo zag het er georganiseerd uit.

De wentelteefjes waren zeker om aan te raden. Er lagen een paar over elkaar heen met poedersuiker eroverheen gestrooid en daarnaast een klein bakje met kersensaus. Ik ging er gelijk van watertanden. De warme wentelteefjes gingen goed samen met de koude kersensaus, iets wat ik van tevoren niet had verwacht. Door de saus zat er gelijk wat meer smaak aan en het maakte het gerecht echt af. Ook vond ik het erg origineel om het te combineren. De wentelteefjes waren goed gebakken, niet te zacht maar ook weer niet te knapperig. Daardoor voelde het een beetje knapperig aan in de mond, maar ook weer niet te veel. Precies goed dus! De hoeveelheid was ook precies goed. Ik kon het op en had daarna geen trek meer, prima dus.

Maar het leven is meer dan alleen eten en drinken, want ook de sfeer is een belangrijk aandachtspunt. Toen we binnenkwamen vonden we het gelijk al een gezellig en knus restaurant. De stijl van het restaurant is bohémien en een beetje industrieel. Er stonden veel planten, waardoor het een rustig gevoel gaf. Ook was er veel hout te zien waardoor het heel natuurlijk leek. Zo voelde het net alsof je in de tuin een hapje aan het eten was. Het restaurant was groter dan we hadden verwacht. Er ging namelijk ook nog een trappetje omhoog. Hier stonden ook banken waardoor het er knus en relaxed uitzag. Er was genoeg plek om te zitten. Er waren veel tafels, dus zelfs in de drukte heb je nog een plekje.

De service was top! We hadden gelijk toen we binnenkwamen wat drinken besteld en kregen dat vrij snel. Daarna bestelden we eten dat binnen no time voor onze neus stond en iedereen kreeg het tegelijkertijd. Het zag er ook nog eens heerlijk uit. Daarom vond ik het maar knap dat dit zo snel geserveerd werd.