1. Om te beginnen was het eten wel erg lekker! Alleen de bediening was slecht. We werden ontvangen op Valentijnsdag (avond) en het was natuurlijk erg druk, we kregen boven een tafeltje maar het was daar erg koud dus wij vroegen of we ergens anders konden zitten en dat was geen probleem gelukkig. Toen we beneden aan de tafel zaten kregen wij de menu kaart en er werd door 4 verschillende mensen uit de bedining gevraagd of wij al een keuzen hadden gemaakt, we zaten er pas 5 minuten dus wij wisten het nog niet (slechte comunicatie dus) na dat wij de bestelling hadden gedaan moesten we 15 minuten op ons voorgerecht wachten wat geen probleem is en normaal. Toen we de voorgerechten nog niet eens op hadden kwam er een jongen aan tafel en die vroeg " mogen de hoofdgerechten ook al op tafel komen" dat is echt heel heel heel erg slecht en onbeleefd, dat hoort niet natuurlijk, wij zeiden "nee" en na dat ik mijn voorgerecht op had vroegen wij of het hoofdgerecht even kon wachten maar nog geen minuut later stond het hoofdgerecht al op tafel, het kwam voor ons erg gehaast over terwijl er om half 10 nog andere mensen binnen komen lopen om nog iets te eten dus wij vonden het erg appart, het dessert was niet lekker vond ik, ik had de warme kersen met vanille ijs besteld en de kersen kwamen zo uit blik met veel te veel kleffe saus er aan (zo leek het) erg jammer allemaal.