1. Eten was prima en leuke inrichting. Alleen de ontvangst was een beetje chaotisch. Ze dachten dat we hadden gereserveerd voor hetlaatstetafeltje. Dit was echter niet zo. Had nog gevraagd wat die actie inhield van hetlaatstetafeltje maar daar werd geen antwoord op gegeven. We kregen als welkomstdrankje een chardonnay, die was erg lekker en aardig dat we dit als welkomstdrankje kregen, vanwege valentijnsdag. De nachos met gehakt was lekker. Echter het afrekenen verliep heel raar. Ik betaalde per pin en kreeg helemaal geen bon. Werd heel snel gezegd oké tot ziens, ipv zeggen wilt u de bon ook mee. Ik had natuurlijk ook kunnen vragen naar de bon, maarja het ging allemaal best snel. Toen ik buiten was dacht ik opeens van huh het bedrag klopt niet. Terug gegaan en ze hadden bier van 4,80, die we niet hadden gehad, er bij op gedaan "per ongeluk". De 4,80 wel terug gekregen, maar we hadden wel het gevoel alsof het expres erop werd gezet, omdat de bediening mevrouw heel snel tot ziens zei en dus eerst geen bon gaf. Verder wel een gezellige avond gehad en het restaurant had een leuke inrichting.

5,5