in Emmen

In één avond de wereld rond!

1. Wij komen hier met regelmaat en de kwaliteit is wat ons betreft ook alleen maar omhoog gegaan. Ik eet persoonlijk niets uit de houdbare bakken, maar de sushi, de verse vis, de zeewiersalade, de carpaccio zijn een aanrader vind ik! Ook de entrecote was lekker en de gegrilde zalm. Qua italiaans zou ik verse linguine voor je klaar laten maken met pittige tomatensaus. De pizza's zijn ok, niet zo smaakvol als die van de pizzeria's (de bodem is wel goed).

Dit keer was er meer keuze aan ijs. De spekkoek is erg lekker, de rest vd toetjes vind ik niet heel lekker (daar mag wmb nog wat aan worden verbeterd:)).

Wat ik persoonlijk nog een grote verbetering zou vinden is het aanbieden van meer verse salades (of zelf samen te stellen), kleine voor- en bijgerechtjes zoals couscous salade met feta, tom kha kai, soto ayam, Pho ... wellicht een samenwerking met het vietnamese eethuis ;) Ten slotte zou ik het fijn vinden als er verse kruiden en klein gesneden rauwkost lagen als extraatje (verse koriander, bieslook).