1. Vanwege de viering van een verjaardag hier gegeten. Eten zeer matig te noemen. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. We hebben een aantal gerechten met vis gehad. Garnalen kroketje was vissig, zeebaars was vissig, coquille was vissig en zelfs terug gestuurd omdat deze niet goed vers kon zijn. Hierop is geen enkele reactie gegeven. Zelfs niet de vraag waarom de coquille terug gestuurd werd. Ten slotte een rekening van meer dan 400 euro gekregen voor 4 personen exclusief dessert of koffie. Geen enkele tegemoetkoming ontvangen terwijl er meermaals aangegeven was dat de kwaliteit niet voldeed. Zelfs niet één keer excuses gemaakt of enige vorm van empathie of interesse in onze ervaring. Daarnaast werden flessen water open gemaakt en ingeschonken zonder te vragen, terwijl we daar niet op zaten te wachten. Plat water werd met bruisend water gemengd bij het inschenken. En de boter bij het brood had een rare chloor smaak. De tournedos en hert was goed en de wijn uitstekend. Kort samengevat: zwaar teleurstellend en ver onder de maat!

2,2