1. De man in de bediening lijkt niet ongeinteresseerd.....hij is het ook! Eindeloos gewacht op ons eten. Mijn partner denkt dat we "vergeten" waren. Het meisje zou het navragen, maar communiceert niet verder met ons wat de uitkomst was? Even later verschijnt dan toch na een uur wachten ons voorgerecht.....moest dit een uur duren? Nog weer later, maar ons briefje lijkt nu gevonden, komt dan het hoofdgerecht. Curry's die we thuis maken smaken 10 keer beter en zelfs de tandoori van knorr overtreft het brouwsel wat we hier krijgen. Nu ja, na meer dan een uur wachten hebben we zowiezo iets van "opeten en wegwezen hier", de lol is er al lang af. Het voorafje wat we bij binnenkomst kregen was lekker, dat wel.

De bediening is ronduit waardeloos: geen oogcontact, geen communicatie....hopeloos!

En het eten smaakt nauwelijks ergens naar. Niet doen! Wij gaan in ieder geval niet meer naar dit restaurant waar men wat al te gemakkelijk zijn geld verdient.

4,1