1. Onze kleindochter wilde als cadeau voor haar negende verjaardag "een keer uit eten met opa en oma". We kozen 'Bij Ons' in Silvolde.
    Meteen bij binnenkomst kreeg ze een eigen placemat (met het kindermenu) en kleurstiften. Mooie placemat, met ook allerlei spelletjes en een grote 'Kermit' op de achterkant. Terwijl opa en oma genoten van de variatie in allerlei lekkere gerechtjes, koos zij van haar kaart toch vooral voor frietjes, bitterballen en pannenkoekjes (ondanks alle bijzondere gerechtjes die ook op háár kaart stonden). Wie zijn om te bepalen... Het was immers háár feestje!
    We namen ruim de tijd en sloten af met een fijn dessert. Tenslotte maakten we op weg naar huis nog een ommetje door ons mooie Silvolde.
    De volgende dag werd Kermit uitgeknipt, evenals het menu en enkele van de spelletjes.
    Dit hangt nu op haar kamer als herinnering!

1. Bedankt voor de uitgebreide recensie Ton. We vinden het fijn om te horen dat ze een fijne verjaardag heeft gehad bij ons! Daar zorgen we graag voor.

Bedankt voor de complimenten en we zien jullie graag een keer terug.

Vriendelijke groetjes,
    Brasserie Bij Ons