1. De slechtst bestede 40 euro van mijn leven. Als je het lef hebt om 17,50 te vragen voor een hoofdgerecht, dan moet dat hoofdgerecht wel uitstekend voorbereid en opgediend zijn. Spoiler alert, dat was het niet. De saté-schotel lag erg slordig en onsmakelijk op het bord. Voor maar een paar stukjes kip werd het gehele arsenaal aan saté-saus gebruikt. De proporties mochten echt beter en dat geldt tevens voor de presentatie op het bord. De smaak was daarnaast ook ver onder de maat. Het kan toch niet zijn dat je voor die prijs eten krijgt voorgeschoteld dat smaakt naar een kant-en-klaarmaaltijd? Naast het eten waren de sfeer en de bediening ook teleurstellend. Voor geen goud ga ik meer naar dit restaurant. De ervaring heeft me bijgebracht echt kritisch te kijken naar de prijzen op de kaart en ver weg te blijven van dit soort ‘volkse’ eettentjes.
    Nog wel een positief punt; het aperitiefhapje dat werd aangeboden voor het gerecht was niet alleen een leuke verrassing, maar het was het enige dat echt goed heeft gesmaakt. De tapenade en de boter samen met de kleine bolletjes waren heerlijk!

2,3

1. Beste, dank voor uw uitgebreide review. Jammer dat het eten u niet heeft mogen smaken, daarvoor mijn excuses. Interessant om te zien dat u over lef spreekt maar wel anoniem een review plaatst. 17,50 lijkt me geen schokkende prijs voor een hoofdgerecht overigens? Als u een sateschotel met frites besteld dan is dat exact wat u krijgt. Stokjes kipsate met saus erop en frites met daarbij een Indisch garnituur. Als u de saus liever apart heeft kunt u dat aangeven. Wij serveren 4 stokjes van elk 50 gram kip per portie. Dit is naar ons idee een prima portionering. Ik herken me niet in de term "volks eettentje". Wij zijn al 20 jaar een nette zaak, en op onze kaart staan keurig de prijzen van de gerechten vermeld. Fijn dat u het gratis bordje brood vooraf wel heeft kunnen waarderen.
    Wij hebben op de door u genoemde datum geen klachten of opmerkingen van onze gasten mogen ontvangen. Ik wil u met klem adviseren dit altijd te doen, dan kan ter plaatse een gesprek gevoerd worden. Achteraf kan ik niets anders dan deze reactie schrijven op uw, naar mijn idee, bijzonder nare review. Winst is er voor ons beiden in deze niet te behalen dunkt me.
    Groet, Peter van Belle