1. Beetje flauwe types daar?
    Ik kom binnen en die Italiaanse vent -de eigenaar waarschijnlijk-, groet me heel overdreven alsof ik zijn beste vriend ben en we elkaar al jaren kennen.
    Ik vraag netjes of ik met mijn diner cadeau card een afhaal gerecht kon betalen. En wat denk je dat hij zegt? Dat ik alleen gebruik kan maken van die kaart als ik daar ga zitten eten.. Hoezo belachelijk. Heb maar gewoon mijn afhaal gerecht dit keer betaald met mijn pinpas, maar mij ziet ie nooit meer terug bij hem in zijn Italiaanse toko.
    Ben weken later naar een ander (Aziatisch) restaurant ver weg van Doorn gegaan en daar was een afhaalgerecht betalen dmv mijn diner cadeau kaart geen enkel probleem. En ook een pannenkoeken restaurant in de Betuwe vond het geen enkel probleem om gebruik te maken van mijn diner cadeau kaart voor het betalen van een afhaalmenu.
    Heel erg klant onvriendelijk personeel is het dus als het op zaken aankomt. Terwijl ze zich overdreven vriendelijk voordoen, waarbij je je gewoon ongemakkelijk gaat voelen.
    Bovenstaand verklaart dus waarom je je zo ongemakkelijk voelt: als het puntje bij het paaltje komt, zijn ze niet zo vriendelijk, maar gewoonweg dwarsliggend, gedrag waar eigenlijk geen enkele reden voor is.