1. Daniëlle de Clercq

Hier gegeten met z'n zessen. We waren best nieuwsgierig naar dit bekende biefstukrestaurant. Jammer genoeg viel het tegen. Het lijkt in Breda niet te werken. Te massaal, te onpersoonlijk en te gehorig.

Spijtig genoeg zijn wij ook over de kwaliteit van het eten niet te spreken. De smaak van de biefstuk wordt overstemd door vettige en diepzoute plas jus. Dat mag echt anders in deze tijd.

Op een drukke avond (donderdag, ramvol in ons geval) is er bij lange aan niet genoeg parkeerruimte. Er wordt met een vanaf de eigen parking wel met een bordje verwezen naar het parkeerterrein van het naastgelegen hotel, maar niets gemeld over het dagtarief (!) dat er bij het uitrijden alsnog afgetikt moest worden bij de hotelreceptie. Dat had bij een reservering best even in de mail vermeld kunnen worden, of (deels) verrekend kunnen worden op de restaurantrekening.

Misschien lag het mede aan te hoge verwachtingen, maar wij vonden het een treurige eetfabriek. Jammer van onze tijd.

1. Beste Daniëlle,

Heel hartelijk dank voor het nemen van de tijd en moeite om ons van uw feedback te voorzien.
    Het spijt ons enorm om te horen dat wij helaas geen betere indruk bij u achter hebben kunnen laten tijdens uw bezoek aan ons.

Wij kunnen zeker begrijpen dat niet iedereen even groot van is van de rijke jus waar wij de biefstukken in serveren. Uiteraard is het dan ook altijd mogelijk om de jus apart te vragen of zelfs geheel niet. Wel is het zo dat wij aan onze biefstukken geen zout toevoegen, vooral onze biefstuk Bali kan soms door de sambal wat aan de zoutere kant zijn. Door de jus apart te vragen kan dit zelf naar wens gedoseerd worden.

Wij zijn inderdaad bekend met het probleem rondom het parkeren. Ondanks dat wij een redelijke parkeerplaats hebben, is dit helaas niet groot genoeg gebleken. Op dit moment zijn wij dan ook zeker bezig met het zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing hiervoor.

Uiteraard hopen wij u toch in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk een fijnere indruk achter te kunnen laten.
    Hartelijke groet, Amber van Team Loetje