1. Marco Viñedo

Onze ervaring was echt Latino. Het restaurant toont een beetje rommelig echt Latino dus.
    Het voorgerecht, Argentijnse worstjes en Argentijnse empanadas waren van goede Latino kwaliteit, alleen de bij geserveerde sauzen horen niet bij deze gerechten, hetgeen wij ook duidelijk maakten bij Mario. Het hoofdgerecht, een perfect smakende medium sirloin steak en een echte rare rib-eye steak werden geserveerd met de gevraagde handgemaakte chimichurri sauce. Echt latino dus. Het vlees was echt van Argentijnse kwaliteit, dus niets te klagen, de bijgerechten leken nergens op, rijst, frietjes en de salade, maar daar kwamen wij eerlijk gezegd ook niet voor, dus klagen hierover is hier op de verkeerde plaats. Een mooie volle en op de juiste temperatuur Argentijnse wijn er bij gedronken. De bij het menu behorende vanille ijs hoefden wij eigenlijk niet en kregen daarvoor een tongstrelende Spaanse flan, een soort vanillepudding met karamel. Als afsluiting een grappa als digestief genuttigd. De sfeer is een beetje toeristisch, maar wat wil je op deze locatie, service amicaal en acceptabel.
    Als echt min puntje de knipperende kerstverlichting in een Kerstboom op 17 januari, hetgeen de Latino mañana mentaliteit van wat morgen ook kan, doen we vandaag niet, onderstreept.
    Toch een stek als we weer in de buurt zijn om terug te keren, hopelijk is de Kerstboom dan verdwenen.