1. Familie uit Waalre

Gisteren hebben we met smaak en plezier gegeten bij De Oude Toren ivm de verjaardag van mijn schoonvader. Op tafel stond daarom voor hem een aardigheid van de bonbonfabriek in waalre op tafel. Erg verrassend en een goed begin van het diner. We kozen voor het maandmenu van 34,50 en hebben absoluut goed gegeten. Bij elke gang kregen we een goed gevuld, met aandacht voor smaak en stijl, opgemaakt bord voor onze neuzen. Als voorgerecht hadden we kalfsmuis met een zachte tonijncrème, gevolgd door een precies goed gegaarde Ravioli van pompoen, echt erg smaakvol. Bij het hoofdgerecht kozen er 3 familieleden voor de victoriabaars en 3 familieleden de medaillons van varkenshaas. De porties waren dusdanig, dat je her en der een vorkje mee kon prikken en dus alle kwaliteiten van het huis kon proeven. Als toetje, waar we bijna geen plaats meer voor hadden in onze buik, heeft de aanblik ons over doen halen het te verorberen. Vooral toen de gastheer begon te vertellen hoe je de hangop van passievrucht het lekkerste kon eten, met de lepel tot de bodem, zodat je alle smaken op 1 lepel had. En gelijk had hij. Het was heerlijk! Het frisse passievruchten sorbetijs erbij maakte het af! Genoten! En met volle buik naar huis en dat voor maar 34,50! Dank je wel voor de goede zorgen. Graag proeven we een ander maal van het mooie menu en de goed gevulde glazen bier en wijn.