1. Wil je uit eten met een huiselijk gevoel, dan is dit is typisch zo'n restaurant waar je wel van móet houden. Word je geholpen door de bazin, reken er dan op dat ze je aanspreekt met 'lieverd' en 'schat'. Dat zal niet iedereen waarderen, maar het huiselijke gevoel geeft het zeker, geheel passend bij de inrichting. Ons Ding is een klein restaurant, waardoor niet elke tafel dezelfde beleving zal geven qua situering ten opzichte van de voordeur (koudegolf bij opening van deur in de winter). Erg leuk is dat je hier meestal ook aan de bar kunt zitten om te eten (4 of 5? plaatsen) terwijl die setting toch een redelijk intiem gevoel geeft. Prijs/kwaliteit is oké. Verwacht geen hoogstandjes qua eten, maar… er zijn uitzonderingen, zo is mij gebleken na diverse bezoeken. Zowel de 'tournedos van Jos' als de uiensoep zijn aanbevelenswaardig. Jammer is wel dat je nooit weet wat je precies krijgt: de ene keer bestel je de ‘tournedos van Jos’ en is je bord aangekleed met groenten en frites, de andere keer is er totaal geen aankleding. Ik snap wel dat, wanneer je voor € 18,50 een dergelijk stukje kwaliteitsvlees presenteert, er geen ruimte is voor aankleding. Maar ik denk dan: verhoog je prijs! Want díe kwaliteit mag best wat meer kosten wat mij betreft. Daarentegen is de uiensoep met € 8,50 juist te hoog geprijsd. Dat komt vermoedelijk omdat gewoon alle gerechten dezelfde prijs hebben: voorgerecht € 8.50, hoofdgerecht € 18.50 en nagerecht € 6.50. Mijn advies: Pas dat in alle redelijkheid aan, want ‘tournedos van Jos’ mag echt wel meer kosten dan de shoarma, combischotel of mixed grill (die allen overigens ook erg lekker zijn!).