1. Bij binnenkomst in de hal was er geen hartelijk welkom en lieten ze ons bijna 10 minuten staan wachten terwijl het personeel langs ons liep en niks zeiden, en er binnen veel tafels vrij waren. Dit voelde heel ongastvrij om achter de deur te moeten wachten.
    Terwijl wij nog stonden en onze jassen nog aanhadden, werd er al gevraagd wat we wilde drinken. We hadden nog geen kaart in kunnen kijken. Vervolgens komt er niemand om een bestelling op te nemen en moesten we zelf naar een serveerder toe lopen om te vragen of we nog een maaltijd konden bestellen. Daarna werd er niet meer geïnformeerd terwijl onze glazen al lang leeg waren of we nog iets wilde drinken. Terwijl ik nog van de patat zat te eten werd het al onder mijn neus weggehaald. Al met al hadden wij het gevoel dat de bediening geen zin had om vanavond te werken. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier at, en vind het geen aanrader. Het eten was lekker, maar de service?..............