Op dit adres zit nu: Neos

1. Han en Marlies

Gegeten op kerstavond (24-12-2019)

Vriendelijke en vlotte bediening. Lekker gegeten. Porties waren prima. Voorgerecht (Pikilia) was ons zelfs wat te ruim, waardoor we het hoofdgerecht (mixed grill en kipfilet volgens yiayia's recept) niet helemaal op kregen. De saladebar is niet bijzonder speciaal vonden wij zelf. De nagerechten (cheesecake en chocolade ijstruffel) waren zeer smakelijk en prima qua portiegrootte.

Parkeren voor de deur is geluk hebben dat er net een plekje is. Dat hadden we 's middags al gezien tijdens de stadswandeling door Goes (zeker de moeite waard overigens). Wij hebben ervoor gekozen om in de parkeergarage vlakbij te parkeren (parkeergarage centrum). Is maar 5 minuutjes lopen en heeft veel plekken.

Als we weer eens in Goes terugkomen, dan is Saloniki zeker een restaurant waar we nog wel eens zouden willen eten.