1. wat een nep tent met groenten uit blik en smakeloze vis. Ook al vermeld je dat de vis geen enkele smaak heeft. En zij geven aan dat het wordt doorgegeven, wordt er vervolgens niets aan gedaan en je hoort als klagende klant niets, maar je betaalt wel het volle pond. Het personeel kan nog wel een cursus bedienen volgen. Je gaat niet aan de ene kant van de tafel staan en vervolgens over de tafel heen een bord serveren. Ook ga je niet aan de ene kant van de tafel staan en vervolgens vragen aan de gasten of zij hun glas of bord aan jou willen geven, nee je loopt gewoon om de tafel heen. Ook spreek je je gasten niet aan met jij en jou. Dat doe je al helemaal niet met gasten die qua leeftijd je ouders konden zijn. Ik wens niet te pas en te onpas aangesproken te worden met je en jij door mensen die mijn kinderen hadden kunnen zijn. Iets met respect en zo?

2,5