1. Het enige positieve van onze ervaring was dat de pizza heerlijk was! Daarnaast een erg slechte ervaring in het restaurant. Toen we binnen kwamen was er alleen iemand uit de keuken die ons begroette. Over de meiden in het restaurant hebben wij geen goed woord over. Waar het bij de ene meer dan 10 min duurde voor we eens geholpen werden, zaten als enige in het restaurant, liepen er twee anderen steeds te schelden, werden we bediend door een dame die haar jas aan had en sjaal om.... Ook was er een pizza mislukt en dat moest volgens mij een nieuw meisje gaan zeggen, dat werd al zo hard tegen haar gezegd door 1 van de dames met jas en sjaal aan dat we het al hoorden. De andere gasten die er toen waren zaten ook heel vreemd te kijken. En als er een nieuw iemand rondloopt laat die niet zo alleen! Ijsblokjes en citroen in een glas, en het goed neerzetten zijn ook geen overbodige luxe als je uit eten gaat!
    Kortom, het eten was heerlijk! Maar over de service hebben wij ons erg zitten verbazen. Dat is voor de meeste mensen erg belangrijk, doe er alsjeblieft wat mee!