1. Samen met mijn man gaan eten. Helaas was het eten lauw/koud zo ook de friet. Mijn man zijn eten weer terug de keuken in. Na toch weer lang wachten kwam het terug. Zonder nieuwe frietjes waar ik om moest vragen. Er werd geen sorry gezegd, alleen dat het doorgegeven werd aan de keuken. Ook het wachten op het eten duurt erg lang. Ondanks dat het niet druk was moest iedereen lang wachten en de tafel naast ons kreeg pas de friet nadat hun eten al bijna op was. Nadat ik de bon had gevraagd werd er gevraagd of alles naar wens was ondanks het koude eten. Ik had wel een compensatie verwacht zei ik. Toen vroeg hij of hij het moest vragen. Nou dat hoefde voor mij niet meer. Had verwacht dat ze meer kordater erop zouden handelen! Erg jammer! Wij hebben het wel weer gezien daar. Viel ons op dat het erg rustig was voor de zondag terwijl het restaurant ernaast stamp vol zat. Doe er iets aan Bregje, anders gaat het verkeerd aflopen!

6,7