1. Afgelopen dinsdag ben ik hier gaan eten, moest helaas langer wachten dan verwacht op mijn gezelschap (had gelukkig een boek bij me) en na een uurtje kwam een serveerster me er zéér onvriendelijk op wijzen dat ik al een uur alleen een drankje dronk en ze na 5u alleen eters wilden. Zelfs na uitleg dat mijn gezelschap zo kwam en we dan gingen eten kreeg ik een blik die zei: 'ik wil dat je vertrekt, in jouw tijd had ik nog 4 andere mensen eten kunnen verkopen'. Het was ontzettend ongastvrij en ik voelde me zeer ongewenst.
    Ik heb dit ook als klacht ingediend in de hoop dat ze iets konden zeggen/doen om deze ervaring te verzachten maar vooralsnog geen enkele reactie.
    Afgezien van de bediening ben ik wel een fan van het eten zelf. Het is lekker, vers en de prijs kwaliteit verhouding is top. Dat maakt het wel des te meer zonde om te zeggen;
    Ik kom hier echt nooit meer terug, maar ik doe het toch. Zo laat ik me niet behandelen.

6,1