1. Gisteren met 8 personen wezen eten bij restaurant Poppe. Op zich mooi sfeervol restaurant maar neemt volgens mij op zaterdagavond veel te veel gasten aan, oftewel het duurde allemaal ongelofelijk lang, we waren na 4 uur eindelijk gereed. En het hoofdgerecht werd ook nog gereserveerd zonder bijgerechten, dus een stuk vlees of vis of in mijn geval 2 cannelloni rolletjes daar moet je het maar mee doen, en dat voor een hoofdmaaltijd met een vorstelijke prijs! Pas veel later arriveerden nog wel 2 karige bakjes frietjes waar nog wel 8 euro voor afgetikt wordt. Het karige eten was overigens bij de meesten goed van smaak. De cannelloni is echter een echte afrader, vlak van smaak. Opvallend is dat dit restaurant geen soep in zijn menukaart heeft staan. Ik zou het afraden om hier in het weekend te reserveren, waarschijnlijk op doordeweekse dagen krijg je wel een vlotte service. Tja en het eten is altijd een gokje, meestal lekker smaakvol, de uitzondering bevestigd de regel zullen we maar zeggen.