1. Na een leuke fietstocht hadden we zin in een cappuccino.

Wetende dat klein Zwitserland verbouwd is en pas geopend, waren we wel benieuwd.

Nadat we binnen kwamen waren er 3 kleinere tafels en 2 grote beschikbaar. Alleen ze waren nog niet allemaal afgeruimd.

Na een poos kwam er iemand langs om een bestelling op te nemen en de vuile kopjes etc. werden meegenomen.

Een doekje om de tafel schoon te maken kennen ze niet en er kwam ook niemand om dat alsnog te doen. Gevolg is een plakkerige tafel en poedersuiker, maar onze bestelling was opgenomen.

In de tussentijd hadden we tijd om te zien wat het personeel allemaal aan het doen was. Nou, eigenlijk niets werd er ondernomen wat je in een pas geopende zaak wel zou verwachten.

De cappuccino's werden zo'n 10 minuten na het bestellen gemaakt en het overige personeel staat er met zijn rug naar toe en denkt niet dat die cappuccino's misschien voor klanten bestemd zijn.

20 minuten na het bestellen zijn we maar opgestapt, de cappuccino's stonden toch al koud te zijn onder het apparaat.

2,5