1. Vandaag met mijn man pizza bij bovenstaand restaurant gegeten omdat ons favoriete pizzarestaurantje in de Jordaan 'wegens onderhoud gesloten bleek tot 1 februari'. De bediening is prima. Jonge meiden die hard werken en uitstekend hun best doen. We werden op onze wenken bediend. We kregen een bakje brood met kruidenboter en olijventapenade, waarbij moet worden opgemerkt dat de kruidenboter vers gemaakt leek, maar op basis van margarine, wat mij een onaangenaam mondgevoel geeft.

Onze pizza's zijn goed gebakken en goed belegd. Het lijkt echter of er pure tomatensaus uit blik als basis is gebruikt i.p.v. tomatensaus, waardoor de pizza smaak ontbeert. We proberen het op smaak te brengen met zout en peper, hetgeen gedeeltelijk lukt.

De cassata wordt naar man's wens met warme chocoladesaus geserveerd, maar zowel de cassata als de saus zijn eenvoudige fabrieksproducten. Dat er geen kraanwater wordt geserveerd doet mij besluiten hier nooit meer terug te komen.

Samenvattend; het eten is net voldoende. De bediening is goed. Het is jammer dat de horecabaas alleen voor het geld gaat. Dat proef en voel je als klant.

5,9