1. Beste lezer,
    Zijn ze wel Michelin ster waardig.
    Afgelopen zaterdag hebben we mogen genieten van een 50 jarig huwelijkfeest.
    Bij aankomst op de trap dachten we, wat een welkom, maar helaas het bleek iemand anders te zijn. Bij binnenkomst aangegeven wie we waren en voor wie. Een van de dames gaf aan dat het voor een verjaardags partij was. Nee voor een huwlijksfeest. Helaas werd er niet verwezen dat de borrel in een andere ruimte was, dus zoeken. Uiteindelijk kwam er iemand vertellen dat dit beneden was. Aangekomen in de bar waren er maar 5 kuipstoeltjes voor de toch wel oudere gasten, en enkele barkrukken.
    De serveerster van de bar kon duidelijk niet de groep bedienen, geen sherry die gewenst was, lang wachten op een drankje. Later werd dit wel opgepakt door een bekwame bartender.
    Het geserveerde buffet was goed, niets op aan te merken, maar heel vervelend geen knap linnen servet maar een klein papiertje.
    Vragen om koffielepeltjes, melk en suiker. Je zou verwachten dat het allemaal in een goede volgorde zou worden verzorgd.

En o wat waren de bloemen mooi, maar niet op de tafels, wat jammer!
    Zou zo maar een sterretje kunnen opleveren.
    Bah wat vies die kroonluchter, een sopje zou de kroonluchter en de ruimte doen sprankelen.
    Voor een zo gerenommeerd en met ster bekroond restaurant, moet je.
    Erop kunnen vertrouwen dat alles tot in de puntjes verzorgd is.
    Dus al met al niet ster waardig, wat een teleurstelling voor de gastvrouw en gastheer. Maar er is hoop.
    Met een goede aansturing en schoonmaak, zou je zomaar weer een sterretje kunnen verdienen.
    Bedankt en vriendelijk groet,
    Gasten van het Bruidspaar 30 oktober 2019