1. De kipperij is recent geopend in winkelcentrum De Burcht. Vrouwlief besloot er vandaag onze lunch vandaan te halen. Het ziet er allemaal netjes uit. Personeel loopt er met handschoentjes rond. Ze bestelde broodjes saté & kerrie.
    De broodjes liggen al kant en klaar in de vitrine. Ze worden na bestelling in een soort tray gelegd welke 1,5 minuten in een "oven" gaan. Het resultaat valt eigenlijk best wel tegen: Het brood was naast smakeloos eigenlijk best wel taai en deed aan als oud brood. Wellicht dat dit komt omdat ze al enige tijd bereid in de vitrine liggen. Ook de sla die er in zit wordt opgewarmd en wordt zodoende prut. Het vlees was wel lekker mals en het broodje was ruim belegd. Wel wat weinig saus en nogal vlak van smaak. Jammer, echt een gemiste kans.
    Misschien moeten ze overwegen de broodjes pas te snijden als ze besteld worden, verse sla er in en de kip los opwarmen en er in scheppen?
    Wellicht dat we nog eens kijken om er wat anders te proberen of dat dat beter bevalt. De broodjes laten we in ieder geval links liggen.

5,3