1. Gisteren hier gegeten met 2 kinderen. We moesten erg lang wachten op ons eten. We hadden expres geen voorgerecht genomen, omdat de kinderen dan vaak de hoofdmaaltijd niet op eten. Grote fout. Na 40 minuten maar eens gevraagd wanneer het eten komt, omdat we zagen dat mensen die na ons kwamen en nog vaak met meer personen dan wij waren het eten al wel geserveerd kregen. Het zou nog 5 minuten duren. Die 5 minuten werden 10 minuten, 15 minuten,... Toen maar eens weer gevraagd en gezegd dat als het nu niet binnen 5 minuten zou komen, dat wij zouden vertrekken. Kreeg ik van, volgens mij de bedrijfsleider, een uitleg over hun ticketsysteem. Nou daar zat ik dus echt niet op te wachten. Het enige wat daarover te zeggen valt is dat hun ticketsysteem met de keuken niet deugt. We kregen alleen excuses van een medewerkster, zij vond dat het ook veel te lang duurde en had ook al enkele malen in de keuken geïnformeerd. Uiteindelijk na ruim een uur wachten werd het eten gebracht. En dit moet gezegd worden, dat was goed. Ze hadden ons in ieder geval een drankje van het huis of een mandje met stokbrood kunnen aanbieden voor het lange wachten. Maar als je dat als bedrijfsleider niet begrijpt, heb je volgens mij van een restaurant runnen geen kaas gegeten. Voor ons geen Aphrodite meer.