1. Enorm geschrokken in diverse opzichten. De enorme ruimte oogt nogal sfeerloos. Medewerkers lopen met 'oortjes'. Misschien is dat handig maar het oogt nogal vreemd.
    Het is nog niet druk, maar het wachten op de kaart vraagt veel geduld. De carpaccio is wel goed maar de gedroogde julienne van prei zie eruit als bruine stro en is niet weg te krijgen. Er ligt ook veel te veel stro en rucola op de carpaccio. De bestelde tournedos blijkt met vis in aanraking geweest te zijn. Zelden zoiets smerigs gegeten. Na 1 hap alles terug gegeven. Na 20 minuten kwam mijn hoofdgerecht opnieuw, de tafelgenoot was inmiddels klaar met eten. Het was prettiger geweest als ze beide gerechten hadden teruggenomen, dan hadden we samen kunnen eten. De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal zoek. 30 euro voor een tournedos van 125 gram is veel te veel. 5,50 voor een glas witte wijn is ook knap aan de prijs. Als je uiteindelijk 115 euro moet afrekenen, is dat gewoon belachelijk veel. Zeker als er geen enkele compensatie is voor de misser met het hoofdgerecht. Zelfs een kop koffie kon er niet af. Schandalig. Hier komen we nooit meer.

2,3