1. Het idee erachter is goed, het eten is middelmatig en soms veel te taai en/of te droog. De service was zeer zeer slecht. Wanneer we wat bestellen wordt dat doorgegeven aan de keuken. Even later wordt het eten op tafel gezet met verschillende dingen die missen. Vragen bij de serveerster en komt ze terug met een karig sorry'tje en loopt ze gauw weer weg. Niet een keer maar meerdere keren is het zo gegaan.

Afgerekend en gevraagd of we een beetje mee mochten nemen voor thuis aangezien sommige dingen prima te eten waren. Gekozen wat we mee wilden hebben en even later komt ze met een bakje en smijt het gewoon op de tafel en loopt weer weg. Zonder saus, met helemaal niks. Uiteindelijk na een grote mond toch gekregen en 7euro afgerekend voor uitgerekend 6 stukjes sushi! ZEVEN EURO voor ZES STUKJES sushi.

Het eten kan goed zijn maar de eigenaresse en sommigen van de serveersters kunnen er niks van, ga maar naar de concurrentie in het centrum. Allemaal veel beter dan deze tent.