1. Qua eten is de prijs/kwaliteit goed. Het kost niet zoveel en daar krijg je nog aardig eten voor. Niet veel, niet weinig, redelijke porties. De muziek staat harder dan nodig, bij een keuzemenu moet je je volledige bestelling aan het begin van de avond opgeven (je weet pas wat voor toetje je wilt aan het eind van de avond? Pech.) en de mensen naast ons hebben onnodig lang op hun eten moeten wachten, maar, het eten was goed te doen. Niet fantastisch, maar beter dan de gemiddelde avondmaaltijd thuis.

Meerdere personeelsleden kwamen onervaren over. Dat kan, maar waarom worden er geen veteranen naast gezet zodat die mensen ook een kans krijgen te groeien? Genoeg punten gezien die beter konden, een paar jaar terug waren ze er beter aan toe. Het is geen slecht restaurant, maar er zitten betere in de nabije omgeving.