1. Wat een slecht restaurant is dit zeg!

Eenmaal binnengekomen gingen we vrij achterin zitten want het was behoorlijk druk. Dit was geen slimme zet geweest want we werden echt compleet genegeerd. Meerdere bedienden zagen ons zitten maar negeerden ons volkomen. Na drie kwartier te hebben afgewacht zijn we zelf maar naar de bediening gestapt om te vragen of we iets konden bestellen, want de bediening stond tenslotte met vijf man sterk voor de bar te hangen (letterlijk)!

De jonge bediende gaf aan dat het niet zijn 'wijkje' was maar nam met veel moeite toch onze bestelling op..

Na enkele minuten hadden we het eten al voor onze neus staan, erg snel dus. Het was een makkelijke maaltijd en de sate was niet eens warm. We hadden het toen al helemaal met deze tent gehad en hadden geen zin om nog lastig te gaan zitten doen. Toen we het eten op hadden hebben we maar liefst een half uur gezeten. Niemand die op of om keek naar de klanten, toen zijn we zelf maar gegaan en hebben afgerekend. Tijdens het betalen hebben we tegen de medewerker gezegd dat we het vervelend vonden dat we compleet genegeerd werden, maar hij nam het niet serieus en wimpelde ons direct af. Totaal geen inleving en klantvriendelijkheid.

Kortom de slechtste ervaring uit mijn hele leven.