1. We kwamen hier vaak, maar sinds de nieuwe menukaart er is (sinds begin dit jaar) valt het ons hier erg tegen. De prijzen zijn omhoog gegaan en de kwaliteit van het eten omlaag. We missen o.a. de schnitzel en groentequiche. De nieuwe kaasfondue, in brood, is bedroevend weinig en de verhouding is scheef: veel te weinig kaasfondue, en daar gaat het juist om. Ook viel het runderstoofpotje tegen; te veel tomaat (iets zurigs) en het haalde het niet bij het Vlaamse bierstoofvlees van vroeger. Ook zijn de (tap)bieren, die overigens wel origineel zijn, in prijs gestegen: we betaalden nu € 4,20 en € 4,50 voor 25 cl speciaalbier. En het is er vaak erg vol door borrels door grote groepen. Voor een rustig etentje kiezen we voortaan wel een ander eetcafé… Bij De Graaf van Vlaanderen zullen we nog wel terugkomen voor een drankje, want het blijft een mooie zaak met grote keuze aan lekker bier.