Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Op 9 september daar gaan eten met partner, 6 gangen menu via vakantieveilingen. Een half uur na thuiskomst alle 2 heel erg ziek geworden. De dag erna ook nog heel ziek geweest zodat we niet konden werken. Nadat het restaurant hiervan op de hoogte gebracht reageerde ze heel begripvol, ze zouden het uitzoeken. Een dag later belde ze en bevestigde dat het van de mosselen kwam. De eigenaresse Ingrid van Eeghem belde op en ze vond het heel vervelend en bedankte ons voor het doorgeven. We stonden echt perplex dat we het daarmee konden doen, niks geen gebaar of teken van tegemoetkoming. Wij bevelen dit restaurant dus ook niet aan. Na deze recensie op face book gezet te hebben, kregen wij de volgende reactie van de Karpendonkse hoeve: Het was een heel vervelend geval van mis-communicatie. Navraag bij andere gasten die hetzelfde gerecht hadden, die hadden geen klacht. Ook had men de leverancier van de mosselen gevraagd of er iets aan de hand was, echter hiervan is nog geen antwoord ontvangen. TEVENS HAD DE KARPENDONKSE HOEVE ALLE RECENSIES VERWIJDERD OP FACEBOOK EN EEN NIEUWE PLAATSEN WAS NIET MEER MOGELIJK. Daarnaast kregen wij nog de melding dat we een mail moesten sturen met ons bankrekno. zodat ze een geldbedrag konden overmaken als tegemoetkoming omdat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan.
    Wij vinden deze manier van communiceren wel heel bizar, hebben dan ook echt het gevoel dat ze het willen afkopen. En dat voor een ster restaurant. Hier komen we dus nooit meer.