1. De ontvangst viel tegen, werd niet gevraagd of ze onze jas aan kon nemen etc. Wellicht zijn de verwachtingen hoog doordat het restaurant leunt op de 3 sterren van de Librije. De menukaart is erg onduidelijk, maar na uitleg lukte het om wat te bestellen. Jammer dat ze geen amuse serveren. Deze zijn wel tegen betaling te bestellen van de kaart. De gerechten waren niet heel bijzonder. Minpunt is dat we herhaaldelijk moesten aangeven dat we geen wijn wensten omdat we met de auto waren. Hoofdgerecht was de boerderij eend. Deze was prima. We bestelden er spitskool van de bbq bij. De spitskool was rauw, bitter en smakeloos! Erg jammer. Het dessert was ook een aanfluiting. We bestelden het stroopwafel dessert. Stroopwafel niet konden ontdekken. Het was meer een soort taco ( niet knapperg, maar week) gevulde met vanille mousse en boerenjongens. Bij de koffie geen originele friandises maar een soort shake met witte rum welke we moesten laten staan vanwege verkeersdeelname. Ook werd er als klap op de vuurpijl soesjes geserveerd met een kwak nutella. Ook waren de soesjes van discountsupermarktkwaliteit zodat het een grote teleurstelling was. Kortom of we nog terugkomen is nog maar de vraag.

5,9