1. We kwamen op tijd aan, 18:00. We hadden een tafeltje gereserveerd. Bleek vergeven te zijn. Zijn we aan het raam gezet. Later werden we verzocht te verkassen zonder opgaaf van reden (naar onze gereserveerde plaats). Dat duurde 15 minuten. Daarna hebben we 25 minuten gewacht op ons voorgerecht. Daarna nog eens 40 minuten op ons hoofdgerecht. De medium well done steak was verbrand aan de buitenkant net als de laag saus op de spareribs. De smaak van het vlees wat niet verbrand was, was redelijke. Wat bij mij echt in het verkeerde keelgat schoot is dat de duitse gasten die naast ons zaten een excuus kregen voor 15 minuten wachten. Mijn vrouw is niet Nederlands. ik hoop dat dat er niets mee te maken heeft gehad. Wij hadden tot het einde nog nergens over geklaagd! Maar de onvriendelijkheid van het serverende personeel, die tegen sommige gasten wel vriendelijk deed, de ongepaste excuses in vergelijk met onze wachttijd en het verbrande vlees, dit was de laatste keer voor ons.