1. Ondanks dat ik een reserveringsbevestiging had van het restaurant zelf, plus later nóg een bevestiging én een herinnering van Eet.nu was er bij onze aankomst “chaos” wat wie waren wij in vredesnaam? Er was, ondanks ons reserveringsnummer géén belletje wat ging rinkelen.
    We kregen na veel onderling overleg tussen 3 personeelsleden bij de gratie Gods een tafeltje voor twee… ja, dat wil zeggen in de doorloop naar het toilet. Krap, tochtig en ongelukkig geposteerd… Ik zag elders in de zaak een tafel voor twee vrij. Op mijn verzoek mochten we daar plaats nemen.
    We bestelden 2× kalfslever met spek en uien voor de stevige prijs van 23,50 pp. Ik kreeg 3 stukken waarvan één stukje mooi zacht rosé was, 1 stukje al wat droger was en het derde stuk was hard en droog. De twee stukjes van mijn vrouw waren wél goed. Per couver één stripje bacon en de uien waren te zoeken. Wij vonden het ijstoetje en de huiswijnen naar verhouding te duur.
    Een normaal gesprek was, gezien de herrie van de gasten, niet mogelijk.
    Dat lag niet aan de gasten, want die probeerden ook met elkaar te praten, maar de ruimte galmde alles terug.
    Nee sorry ondanks een mooie dinerbon van de Sligro, (die voor hen kennelijk ook uit de hemel kwam vallen) waren wij teleurgesteld.
    We verbleven op een mooie minicamping in Ammerzoden en het was gepland als een bijzonder uitje na een zomer vol medische ellende…
    Jammer maar helaas…