1. Gereserveerd voor 8 personen, gelukkig want het was erg druk.
    Drankjes besteld en na verloop van tijd het eten, we snapten dat het bij deze drukte wel wat langer kon duren, alle begrip daarvoor.
    Dat er vervolgens ruim een uur niet meer naar je wordt omgekeken en er niet eens meer gevraagd wordt of je nog wat wilt drinken slaat nergens op.
    Gevraagd of we nog wat drinken konden bestellen en ze zouden komen, niet dus!!!
    Na ruim anderhalf uur kwamen ze de warmhoudschalen brengen, van de 4 branden er maar 2, en konden we eindelijk wat te drinken bestellen.
    De bestelling werd uitgeleverd maar er mistte een gerecht, na hierover te hebben gereclameerd werd het nog gauw even gehaald met alle gevolgen van dien want het was niet helemaal gaar (garnalen niet gaar).
    Een aantal gerechten waren redelijk, wel wat flauw maar dat is op te lossen, een aantal voldeden helemaal niet, pittig was absoluut niet pittig terwijl dat wel zo in het menu stond aangegeven.
    De klacht werd aangehoord en er werd sorry gezegd en er werd alleen maar verwezen naar de grote drukte maar dat hoort niets af te doen aan de kwaliteit van het eten en al helemaal niet aan de service en klantgerichtheid.
    Kortom een zeer slechte service en zeer matige kwaliteit van eten. Een slechte ervaring en we komen hier nooit weer.