Op dit adres zit nu: Boem

1. Gisteravond met 2 vriendinnen voor het eerst gegeten bij Restaurant Witte en werden positief verrast. Een van mijn vriendinnen is glutenvrij (wat ik bij de opmerkingen bij het reserveren erbij heb gezet) en zonder dat we het nogmaals benoemd hebben bij binnenkomst kreeg zij glutenvrij brood toen wij een 'gewoon' broodje kregen. Bij de uitleg bij de menukaart werd hier ook aandacht aan besteed. Het eten was 'puur', eerlijk en heerlijk. De menukaart heeft voor elk wat wils en is gevarieerd en wordt zo gebracht dat je bijna niet kunt kiezen. De wijn was heerlijk. De bediening reuze attent en wat heel fijn is dat er gevraagd wordt of de volgende gang door kan komen. Hierdoor heb jezelf de keus om alles achter elkaar te laten komen of om wat ruimte er tussen te hebben. De chef komt nog even langs lopen wat een zeer persoonlijke touch geeft. Al met al genoten van een heerlijk avondje dineren met gezellig gezelschap en heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor de buurt maar zeker ook voor mensen die wat verder wonen.