Op dit adres zit nu: La Sorella Di Isola Bella

1. Wat een uitermate teleurstellende ervaring. Eigenlijk nog nooit zo slecht uit eten geweest als bij deze hut. Hier zien ze ons nooit meer terug. Besteld een plankje met diverse voorgerechten. Bevatte flauwe uiensoep, met halfrauwe uien, een plakje tomaat met een beetje mozarelle (slechte) eroverheen uit de oven (gebracht als variatie op een salade caprese, hoe verzin je het) een paar nacho's chips met kaas en pepertje, rolletje parmaham met klein stukje kaas erin en een hap gerookte makreel met wat hete saus er doorheen. (Prijs bijna 12 euro). Ook nog een broodbol (opwarmbolletje) met tapanade, kruidenboter en pesto (huisgemaakt, maar men weet dan helaas niet hoe je pesto maakt, want basilicum en goede Parmezaanse kaas en peccorino zaten er in ieder geval niet doorheen. Een hoofdgerecht bestellen hebben we dan ook niet aangedurft en met halfvolle plank weer vertrokken… Oh ja… er lag ook nog Rucola op de plank ter garnering… maar die heeft betere tijden gekend…

Met betrekking tot de service : als je dan vraagt of het naar wens was en je krijgt een heel duidelijk NEE als antwoord, dan mag er best wel iets meer van af dan een sorry. Maar helaas verder dan dat kwam de bediening niet. Mijn advies : VRAAG DAN OOK NIET OF HET NAAR WENS WAS, als je toch als bediening niet weet hoe je met een duidelijke afwijzing om moet gaan. Dan is het alleen maar een beleefdheid frase en heb je geen interesse in onze klanten.

Laatste tip : als je een bierkaart serveert, ben je verplicht ook prijzen te vermelden. Je moet nu maar gokken, wat je kwijt bent… Mijn advies : ik zou de gok niet nemen, zeker niet gezien de tijd, die je op je eten moet wachten.

1,3