Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Mariastraat 25, 7311 HG, Apeldoorn

1. Zeer goed! Heel vriendelijke en attente medewerkers die de tijd hebben/nemen voor een praatje, snelle bediening, heerlijk eten. Zowel de wat bekendere gerechten als aparte, authentieke Vietnamese gerechten als rauwe loempiaatjes, gevulde omelet met vlees en een heerlijke saus. De gerechten hebben zowel bij het buffet als bij de grill allemaal een onderscheidende smaak en niet de bekende rode saus die je bij sommige restaurants voor zowat alles aantreft. De gerechten varieren ook lekker van mild naar behoorlijk pittig (de papaya-salade met garnalen) en zijn allemaal met zorg bereid. De hygiene is ook keurig in orde, aparte tangen voor alle gerechten en de verschillende vleessoorten en bij het maken van de rauwe loempiaatjes draagt de medewerkster keurig handschoentjes. Alles ziet er zeer goed verzorgd uit. Wij komen uit Eindhoven, maar bij ons volgende weekendje Veluwe rijden we graag om om hier weer te komen eten!