1. Dirk van Duijn

We waren het weekend van de 9e augustus in Apeldoorn en omstreken en besloten de Groupon aanbieding voor het Koetshuis uit te proberen.

Het restaurant is sfeervol, lekker ruimtelijk ingedeeld en er heerst een relaxed klimaat. Parkeren is ook met het grote aantal eigen parkeerplaatsen geen enkel probleem.
    Het diner is ons erg goed bevallen. We zijn verwend met overheerlijke geraffineerde gerechten en een aantal lekkere wijnen.

De bediening was zeer goed verzorgd. Keurige presentaties van de wijnen en gerechten door Edger Groeneveld ondersteund door een jonge dame.

De prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed tot uitstekend. Een zevengangenmenu voor €60,- (Groupon aanbieding), halve glazen begeleidende wijnen €4,25 en huiswijn €5,75.

Samengevat is het bezoek aan het Koetshuis ons erg goed bevallen en we gaan, zodra we in de buurt zijn, hier zeker weer terugkomen.
    Bedankt voor de fijne en gastvrije avond!