1. Domino's pizza heeft pizza's die mij erg bevallen. Er zit meer smaak aan dan die van de concurrent. De pizza is van een constante hoge kwaliteit en valt nooit tegen. Zelf afhalen is iets goedkoper. Parkeren kan in de parkeerhaven tegenover de zaak.

Afhalen gaat goed, over het algemeen is de pizza redelijk op tijd klaar. Natuurlijk duurt het soms wat langer.

Je heb zicht op de open keuken waar je kunt zien dat de hygiene bij Domino's in een hoog vaandel staat. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat door Domino's zelf hier ook flink op wordt toegezien. Dit gaf mij het vertrouwen hier te bestellen, aangezien ik bij andere pizzeria's veelvuldig heb gezien dat het slechte voorbeeld werd gegeven.

Een aantal keren meegemaakt dat de pizza veel te laat werd bezorgd en dat deze lauw of soms zelfs koud was. Mijn ervaring is dat je altijd even kan bellen als je je na het beloofde half uur afvraagt waar je bestelling blijft. Zelf heb ik verhoudingsgewijs heel weinig klachten gehad over Domino's pizza Nijmegen. De klachten die ik had werden bevredigend opgelost.

Het asortiment is redelijk ruim. De 'gewone' Amerikaanse pizza's zijn er in twee maten, met 25cm en 35cm doorsnee. Daarnaast hebben ze een pizza met Italiaanse bodem die qua formaat tussen deze twee in zit. Tot slot hebben ze een pizza met extra dikke bodem met kaas. Ze hebben naast pizza's en pasta's ook salades en bijgerechten. Een niet te vergeten Ben en Jerry's ijs. Regelmatig hebben ze tijdelijke pizza's, erg fijn voor de afwisseling.

Conclusie: lekkere pizza's van een constante kwaliteit. Bezorgen gaat prima. Een zeldzame en échte serieuze klacht wordt prima opgelost. Als ik pizza laat bezorgen kies ik altijd voor Domino's.