1. Als vaste klant gisteren uit eten geweest bij Juffrouw Tok. Per ongeluk viel er een glas wijn, uiteindelijk na het schoonmaken kregen we een nieuwe aangeboden. Na het afrekenen met een goede fooi kwam ik erachter dat we het glas wijn wat ongevallen was zelf moesten betalen. Wij vroegen dus of dit bedoeling was en kregen als antwoord dat als ze voor iedereen waarbij iets omvalt als service een nieuw glas wijn zouden geven ze wel bezig konden blijven. Nou ik hou de volgende keer ook die vijf euro fooi wel in mijn zak. Daar heb je dan ook geen recht op als je zulke service verleend. Je loopt het restaurant uit met een vervelend gevoel. Juffrouw Tok in Ede heeft hier geen service verleend en het antwoord was ronduit beschamend. Jammer zeg! Dus aan iedereen als je drankje omvalt hou er rekening mee dat je alles zelf betaald.