1. Na een lange werkdag besloten het centrum in te gaan en eindelijk eens het nieuwe en verbouwde de Jonge proberen. Wij zijn gaan zitten en al lopend naar de tafel al oogcontact met de bediening. Dat contact is daarna ongeveer een kwartier uit gebleven, waarna we gevraagd werden wat we willen drinken.

We hebben aangegeven te willen eten en daar werd met een zucht mee ingestemd. Vervolgens 10 minuten wachten op de drankjes (een groot deel van de horeca was niet eens open en daarvan zat niet eens 1/4 vol en wel 4 a 5 in de bediening) en nog eens 10 minuten erna komt er een nieuw gezicht aanlopen die vraagt of wij een kaart willen.

Voordeel van de twijfel, nemen wij de vlot gebrachte kaart aan. Die lagen dus echt voor het grijpen vanaf onze tafel. Helaas staat er op de kaart echt niets bijzonders, daarom hebben wij besloten ergens anders te gaan eten.

Het is jammer, want het is een hele mooie zaak om te zien op een redelijk mooie locatie. Wij snappen niet dat de kaart zo weinig bied en dat de bediening zo weinig zin heeft.

2,5