1. Monique post

Wij hadden hoge verwachtingen van dit restaurant, die niet zijn waargemaakt. Voor mijn man zijn verjaardag komen eten, meerdere malen aangegeven dat hij jarig was en niks mee gedaan. Ook het wagyu vlees was taai en aangegeven, wederom geen respons. Zeer jonge meid in de bediening die erg haar best deed maar weinig interactie met de gast vertoonde. Zaak zelf miste een plantje oid voor de sfeer. Het eten was lekker en de borden mooi opgemaakt, maar niks speciaal, al met al meer verwacht voor een rekening van €200-, met zijn 2e..

1. Beste Monique,
    We willen je bedanken voor je reactie. Uiteraard vinden we het erg jammer dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. We zouden graag in contact willen komen om je persoonlijk te woord te staan. Wij hopen dat je hiervoor open staat. Met vriendelijke groet, Milena en Johan Visser