in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van onze internationale tapashapjes

1. Ad van den Reijen

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was gezellig.
    De doorloop van de tapas gerechten verloopt niet helemaal vlekkeloos. We kregen soms gerechtjes die we niet besteld hadden en de wachttijd is erg lang. Nadat je besteld hebt zit er een tijd van 12 minuten tussen voordat je de volgende bestelling kunt doen. Deze 12 minuten kunnen ze rustig achterwege laten want het duurde ruim 20 minuten voordat de gerechten doorkwamen.
    De prijs kwaliteit en de service was prima in orde. We zullen er vast nog een keer terug komen.

1. Dag Ad, bedankt voor de leuke recensie. Ik wil even inhaken op de besteltijd en de bestelde gerechtjes.

We hebben een besteltijd gehanteerd van 12 minuutjes. Niet omdat we 12 minuten nodig hebben om alles te bereiden in de keuken, maar omdat we de doorloopsnelheid van bestellingen willen controleren. Als wij 180 gasten hebben die allemaal tapas eten, is het voor de keuken fijn als de bonnen verspreid komen. En niet dat elke tafel elke minuut allerlei bestellingen kan doorvoeren, dan is het met de grootte van de tapaskaart (105 gerechten!) niet te doen. Vandaar dat men ook heerlijk tot 22.30 uur kan tafelen, zo komt men niets tekort:)
    De gemiddelde bereidingstijd ligt bij ons rond de 15 a 20 minuten. Dit hebben we ook echt wel nodig als we bijv een biefstuk moeten grillen of als er nachos in de oven worden bereid. Voordeel is wel dat men dus na 12 minuten weer een nieuwe bestelling kan doorvoeren, waardoor de nieuwe bestelling in principe minder lang op zich laat wachten...

Dat er gerechtjes verkeerd werden bezorgd is natuurlijk niet goed, maar wij zijn een leerbedrijf en daar horen ook wel eens kleine foutjes bij. Wij proberen onze toppers goed op te leiden, maar ook zij wandelen wel eens in de drukte naar een verkeerd tafeltje.

Fijn dat alles verder zo naar wens is geweest! Hopelijk tot een volgende keer!

Vriendelijke groetjes,

Lisanne Blok